Sąlygos ir taisyklės

Prekių užsakymas

Norėdami pirkti prekes, pirmą kartą privalote užsiregistruoti (užpildyti siūlomą registracijos formą ir sukurti savo paskyrą), arba suvesti reikalingus rekvizitus, jei esate registruotas vartotojas. Suformavus prekių užsakymą, reikės pasirinkti pristatymo bei mokėjimo būdus.

Suvedus visą reikiamą informaciją, turėsite patvirtinti užsakymą.

Patvirtinus užsakymą, į Jūsų nurodytą elektroninį paštą bus išsiųstas pranešimas apie užsakymo gavimą. Artimiausiu metu Jums bus išsiųsta išankstinė sąskaitą apmokėjimui. Jeigu užsakytų prekių tuo metu sandėlyje neturėsime, patikslinsime galimus pristatymo terminus.

Gavus apmokėjimą, bus pradėtas vykdyti Jūsų užsakymas. Užsakymas pristatomas per 2-3 darbo dienas po apmokėjimo. Sąskaitos neapmokėjus per 2 darbo dienas, ji bus anuliuota.

Prekių pristatymas

Lietuvoje prekės gali būti pristatytos Jūsų nurodytu adresu per kurjerių tarnybą. Pristatymo kaina Lietuvoje 4 EUR. Jei užsakymas viršija 75 EUR, pristatymas nekainuoja. Prekes pristatant į Kuršių Neriją skaičiuojama papildoma 50 EUR priemoka. Arba užsakytas prekes galima atsiimti darbo dienomis nuo 9:00 iki 18:00 val. adresu V. Krėvės pr. 104J Kaunas (pristatymas nieko nekainuoja).

Lietuvoje prekės pristatomos per 2-3 darbo dienas po apmokėjimo nuo 9:00 iki 17:00 val.

Prekių pristatymo dieną Jūsų nurodytu telefonu gausite pranešimą iš kurjerio dėl planuojamo pristatymo laiko.

Dėl pristatymo į kitas ES šalis, pristatymo kainos, būdo ir terminų rašykite info@dovisa.lt.

Prekių priėmimas

Priimant siuntą, pirkėjas privalo:

1. Susiskaičiuoti pakuotes. Kurjerio pristatomas pakuočių skaičius turi būti toks pat koks yra nurodytas siuntų pristatymo lape, kurį Jums pateiks kurjeris. Jeigu pristatytų pakuočių skaičius skiriasi nuo nurodytų siuntų pristatymo lape, būtina patikslinti gautų pakuočių skaičių siuntų pristatymo lape, įrašant skaičių pakuočių, kurias pirkėjas gavo.

2. Patikrinti ar ant pakuočių yra nurodytas Jūsų adresas ir pakuočių numeriai atitinka siuntų pristatymo lape nurodytus pakuočių numerius. Esant nesutapimams, siuntų pristatymo lape būtina patikslinti gautų pakuočių numerius.

3. Apžiūrėti gautas pakuotes. Pristatomos pakuotės turi būti tvarkingos, t.y. nepraplėštos ar kitaip nepažeistos.

Jeigu pristatoma siunta yra pažeistoje pakuotėje, jos nepriimkite, kurjeriui nurodydami iš karto ją gražinti dovisa.lt prekės techninės būklės patikrinimui. Nesilaikius šių instrukcijų, dovisa.lt neatsako už pristatytų prekių trūkumą ar sugadinimą. Daugiau informacijos dėl prekių, pirktų dovisa.lt elektroninėje parduotuvėje grąžinimo, keitimo ir garantinio aptarnavimo, galite gauti kreipdamiesi el. paštu info@dovisa.lt.

Prekių gražinimas

Norėdami grąžinti prekę atgal, kreipkitės el. paštu info@dovisa.lt. Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, dovisa.lt įsipareigoja savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos bei vartotojų teisė atsisakyti nuotolinės sutarties ir ne prekybos patalpose sudarytos sutarties įgyvendinama vadovaujantis LR Civilinio kodekso normomis.

Vartotojo teisė atsisakyti sutarties

Vartotojas turi teisę, nenurodydamas priežasties, per keturiolika dienų atsisakyti nuotolinės sutarties ar ne prekybos patalpose sudarytos sutarties. Keturiolikos dienų terminas prasideda nuo tos dienos kurią vartotojas gauna užsakytą prekę. Jeigu vartotojas vienu užsakymu užsakė daugiau negu vieną prekę ir prekės pristatomos atskirai, – nuo tos dienos, kurią vartotojas gauna paskutinę prekę.

Vartotojas praneša verslininkui apie nuotolinės sutarties ar ne prekybos patalpose sudarytos sutarties atsisakymą pateikdamas el. paštu info@dovisa.lt tinkamai užpildytą sutarties atsisakymo formą arba aiškų pareiškimą, kuriame išdėstytas jo sprendimas atsisakyti sutarties. Vartotojas nedelsdamas ir ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo pranešimo apie sutarties atsisakymą pateikimo dienos turi išsiųsti arba tiesiogiai perduoti prekes dovisa.lt. Vartotojui jo sumokėtos sumos grąžinamos nedelsiant po to, kai įmonė gauna grąžinamas prekes. Grąžindamas vartotojui visas sumokėtas sumas, naudojamas toks pat mokėjimo būdas, kokį naudojo vartotojas mokėdamas dovisa.lt, nebent vartotojas aiškiai sutiko dėl kitokio būdo. Vartotojui tenka tiesioginės prekių grąžinimo išlaidos. Vartotojo teisė atsisakyti sutarties tenkinama, jeigu grąžinamos prekės nebuvo naudotos, nesugadintos, išsaugotos jų vartojamosios savybės bei nepraradę prekinės išvaizdos. Vartotojas atsako už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti.

Papildoma informacija

Prekių kataloge esančios prekių nuotraukos gali ne visuomet tiksliai atvaizduoti norimą įsigyti prekę, todėl pirmiausiai reiktų remtis svetainėje pateikiamu prekės pavadinimu bei kita tekstine informacija. Jei abejojate dėl nuotraukos ir prekės savybių atitikimo, būtinai susisiekite su mumis el. paštu info@dovisa.lt.

New Field

10 + 6 =

Intensyviai pildoma

Galimi netikslumai

Intensyviai pildoma

Galimi netikslumai